mandag 9. februar 2009

Hoppa hei!

Jeg har ikke fått skrevet så mye i bloggen.
Pga jeg hadde glemt passordet mitt.
Osv..

Også har Chris fikset pcn min :D den andre :D
yay , da ble jeg glad.Så det er på en måte en jeg sitter på fortiden ;)
jeg elsker deg <3 ^^

Vi var nede på senteret i går ^^, Handlet osv .. var veldig koselig iallefall ^^
Også var vi og hentet attester på politistasjonen for å få en attest som vi skal
sende til barhagen ^^

Men i morgen dere da skal jeg på intevju på resturant ^^
Som jeg gleder meg sykt mye til :D

Vi har det iallefall velig fint , selvom jeg er litt syk og dårlig fortiden :)
Forventer at folk kommer på besøk snart :D

Vi har faktisk også lastet ned spore.
men stresser litt med å fikse det siden det er liggen en teit fil på pcn xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar