søndag 1. februar 2009

Lørdagens besøk

I går våknet jeg og Epicei i 1 tiden.For han skulle møte ylva ^^,
Han dro litt etterpå :) hadde med god mat å sånt til hun :)
Han koste seg nok masse det er bra :D jeg elsker deg epicei <3
Jeg synes Epicei er veldig god far for ylva ^^

Etterhvert så hadde jeg endel problemer med telefonen min.
Lite strøm osv. når jeg skulle vise gnom,janicke veien.
Og Epicei ringte meg samtidig x) så da..måtte jeg jo forte meg
inn og lade den litt.Var sykt kaldte ute, men så måtte jeg gå
til krysset for de skulle vist kome den veien.Så tenker nei..
jeg kan ikke se de xD så da går jeg tilbake xD så står de utenfor døren :P
Gnom,Janicke og typen hennes Christer.
Så gikk vi inne.Satt oss ned og snakket masse hadde ikke set de på veldig
lenge.Og hilse på Christer som jeg ikke hadde set før.
Og gnom spilte litt gitar.Det var iallefall masse snakking og satt litt på datan
så litt på tegninger og diverse.Så kom ørjan og susanne med is å sånt :D
jumm jumm. Også var alle litt sprendt på en måte ^^ men var veldig koselig.
Så kom Epicei hjem =D.Og en stund etter det.Begynte jeg og lage pannekaker mens
han hjalp meg ^^, <3. og pannekakene tok litt tid da xD. men vi spiste pannekaker med
is :D og Epicei spiste pannekaker med ost mihi x) det har ikke jeg smakt før :P men jeg
liker ost men ikke på pannekaker xD hoho. Men i allefall etter en stund måtte
janicke og christer gå.for de måtte pakke til i morgen. for hun skulle tilbake til oslo.
til forsvaret igjen.Også ble det meg&epicei <3, ørjan&susanne og gnom ^^,
Vi så på en film som hetere quarntine x) en zombie film , som ikke var så bra
zombie film xD men den var iallefall ekkel x) men de filmte den på en rar måte.
Nei ikke , cam versjon. men noe annet. for det var liksom..på en måte filmet med
video kamera xD. men jaja. og etter det begynte vi bare og slappe av og snakke litt.
Og lo masse :D. og spille litt heroes ^^ også gikk de i 1 tiden for da ble de hentet :)
Men det var kjempe koselig med besøk.

Og etter at de hadde gått ryddet jeg og chris litt.Noe litt galt med oppvaskmaskinen
som vi fikser ;).Også sjekket vi nettet litt.Så faktisk igjenom noen filmer. Men som var
sykt dårlig xD og de fleste filemene var med cam o.O så vi kunne ikke ordentlig se så.
da valgte vi noe annet.
Så Epicei valgte en film som het solar flare eller noe :) litt spennede xD men jeg tror
han synes den var kjedelig men men x). Jeg hadde lyst til å lage boller..men var for
trøt så vi gikk for å sove.

Så mesteparten til nå har vi sovet ^^

1 kommentar: