fredag 30. januar 2009

Gårsdagens Besøk

I går våknet jeg ganske tidlig fordi jeg skulle en tur ned på kleppestø senter ^^
Handlet litt mat og slikt.Men Epicei var heldig som kunne sove litt lengere enn meg <3
Han er så søt når han sover ^^ Så det var veldig koselig og kome hjem igjen.

Satt alt maten inn ^^ Slappet av :) Og begynte å laste ned Age of Empires 3 igjen..
For denne gangen skal Epicei hjelpe meg ^^. mihi..
Vi lastet ned maps og sånt til Red alert 3 ^^ som han spiller endel :)

Også ryddet vi og støvesuget her ^^

Så kom Irmelin og Kjell Inge på besøk
Masse masse snakking.Og satt endel på pcn og kikket litt rundt.
Var veldig koselig.Også lagde jeg god mat :D men jeg kuttet meg i fingeren :P
Sånn skjer når man har de beste knivene som man har fåt av kjæresten sin ^^
xD haha. Vel maten var iallefall velig god og alle ble mett.
Vi lo masse og koste oss.Alltid koselig og ha de på besøk her :D Godt Selvskap :D
Og jeg og irmelin tok et bilde ^^, men vi skal ta fler seinere når hun har fått
den nye telefonen sin :) Kjell inge var på gaysir og kikket på folk noen som vi lo litt av
hehe x) var mange rare folk der hooh :) men jeg vet iallefall at jeg har noenvenner som er
på den siden ;) men de er ikke rar..Når vi snakker rar snakker vi..folk sier fetisher x) hehe
De ble til nesten kl 11 :O det er alltid masse på besøk det er gøy ^^ Også tok det med
masse brus :D og de tok med litt pasta :D^^ Vi koste oss iallefall masse :D

Også var jeg og Epicei våken nesten hele natten :) Var litt Red alert 3 spilling , Epicei er
flink til å vinne i det :D.Og litt ocarina spilling :) jeg har begynte og lære med.. Ilias theme
fra Zelda twillight princess.. :) det er pen :D.men jeg vil lære den på ..den blåe x)

Jeg øvde litt på min lille.Og på chris sin focalink men den var vanskelig.

Også så vi 2 filmer.Den ene var mer spennende og søt.Den andre var bare rar og sær x)
Selvom vi lo noen ganger :P hehe ^^

Og litt etter deg tegnet jeg litt på muffinshistorien min :) Men er ikke ferdig med den andre
tegningen enda :) Kansje jeg gjør den ferdig i dag :)

Men vi har snart fått oss vikar jobb i barnehage :D

1 kommentar:

  1. Ååååå, det er kjempe kos å jobbe i barnehage! <3

    SvarSlett