tirsdag 27. januar 2009

Greetings!!

Dette er min nye blogg som jeg kommer til å bruke fremover :)
Har hatt endel problemer med de andre bloggene jeg har hatt ^^
Men nå blir det denne :) Det er mange folk som anbefalte denne , takk :D

I dag..

Meg og Epicei sto tidlig opp , fordi vi skulle på møte i en barnehage.
Vi snakket litt med de og lagt igjen søknader osv :)
Var kjempe koselig.
Også fikk vi oss en lang gå tur , var kaldt men vi overlevde xD

Så kom vi hjem.Tingene fra pointshop hadde kommet i posten.
Og vi så den ene filmen , og spiste godteri ^^,
Og jeg lagde Klippekrans :) Det var godt.

Og vi sov litt midt på dagen også..Var digg og få sovet litt.
Men jeg våknet sånn 4 ganger på korttid av mareritt som
virket som at de var ekte ._. kjempe ekkelt. Hver gang
jeg sovnet så våknet jeg med et eller annet.Så fikk jeg
sovet litt igjen..Men jeg håper iallefall at Epicei sov godt.

Nå prøver vi å fikse de 2 spillene på den ene pcn.Pga
vi trenger et program.Jeg har prøvd mange ganger selv.
Men får det ikke til..men jeg tror epicei for det til mye
bedre enn meg..jeg gir opp så fort på å laste ned programmer
på pc greier jeg xD for jeg er ikkeno flink på sånt desverre >.<

Etter på skal jeg lage noe middag tenkte jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar