onsdag 28. januar 2009

Onsdag

I dag våknet jeg seint .___.
Våknet i .. kansje 1 tiden på dagen.
Og en stund etterpå dro Epicei til byen for å være med Ylva ^^,
Og jeg ble hjemme lagde meg noen nudler , dusjet , stelte meg .
Jeg fikk ryddekick og ryddet mye.
Så gikk jeg til kleppestø xD jepp nudler var nok energi til å få
meg til gå hele den veien , det er faktisk et stykke å gå.
Tok sånn litt over 1 time å gå.

Men jeg kommer i bedre form i allefall ^^
Var og kikket litt rundt.
Også gikk jeg på butikken og kjøpte litt mat.
Også møte jeg epicei på kleppestø også tok vi bussen hjem.
Er så glad for at han har kost seg masse med ylva i dag :D
Og hun ble kjempe glad for gaven jeg hadde til han , som han
tok med seg :). Det er bra.Hun var søt i den ^^

Nå spiller Epicei red alert 3 <3 og jeg laster ned..

Age of Empires 3 :D for det har jeg lyst til å prøve å spille ^^
Bygge spill er litt gøy synes jeg.

Også spiser vi omnom nom pizza ^_^

Også har jeg nettop tatt et nytt profilbilde som ligger på nettby.

Q : Dere gjort i dag ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar